finns nu på alvasfoto.blogspot.com

Alla inlägg under oktober 2010

Hejsan, nu är det höst lov och har varit med en kompis sen i torsdags så har glömt bort bloggen.

Hon heter Emelie och är jätte snäll.

I torsdags var hon här till kl 6, då åkte hon hem, sen i fredags kom hon hit, sov tills igår (lördag) åkte till henne, åkte till mej och sov tills idag (söndag)

Nu är det höstlov, SKÖNT.

Jag har en popcorn maskin nu, skitrolig.

Första gången var det läskigt att använda den xD

Men jag SKA blogg mer, såe är det bara <3

Nu ska jag göra en nyyyyy header

Hahah, bytt igen :SD

Nu äre det moshii som gäller :D

Tjenare. Nu är det bytt adressen, nu heter det alnosho.bloggplatsen.se

Endå ganska lätt att komma ihåg. För al = 2 första bokstäverna i mitt namn

no = 2 första bokstäver i mitt efternamn och sho = lät bra ;)

Men ni kan skriva alvizen också så kommer ni hit ändå :D

Men hoppas ni gillar idén, ska strax göra en passande header med :D

TJA!!!

Som i ett gammalt inlägg har jag skrivit att 1 dag i veckan kommer jag MINST inte blogga.

Och den dagen var igår ;) 

Snart är det höstlov, jag längtar :D<3

Idag hade vi en läxa, man skulle tyjp klara mästerkatten i stövlarna "utantill" på 3 dagar, eller ja 2.

VI fick den i måndags. Så jag tränade bara igår.

I måndags var jag på dans. Igår ´övade jag, och idag är det.

Snart kommer det en ny Header. Blir aldrig nöjd.

Men denna gången får ni nog se hur jag ser ut oxå ;)

Tack annazz.webblogg.se som skrev en kommentar. Besök henne :D<3

Nu ska jag göra iordning mej

Idag är det dans, igen ;)

Ska fixaa mej snarth.

Kom nyss hem från skolan. Ska äta med tro jag, fisk och bulgur och nån sås !!??!!

Idag hade vi HK (Hemkunskap) Klassråd. Ja det var nog det ända som var lite skujj !!??!!

Nu lyssnar jag dancing on my own med robyn ;)

Fett bra lået.

Snälla kommentera, så jag har nåt skojj att göra.

Men nu så ska jag äääääta :D <3.

HejjHejj :D


Nu kommer snart en ny header

Förlåt att jag inte ha bloggat på en evighet men jag borde inte säga förlåt ;/

Det är min blogg, jag bestämmer. :P

Jag har inte haft tid helt enkelt.

Nu sitter jag vid tvn och kollar på top model 14

Jag är ganska förkyld nu så ska vila mej lite nu. Nu är det sista veckan innan det är lov :D

Men nu ska jag kolla färdigt ;)< 3

 

Sorry, Sorry,SOOOOORRRY. Att jag inte har bloggat på flera dar.

NU, ska det bli ändring på det.

Idag äre fredag YIPPIE.

Skolan börjar om 45 min

Ska till bussen om 25 min;)

Har inte fixat mej nånting.

Men vem bryr sej.

Idag är det ÄNTLIGEN fredag.

Jag kommer nog blogga mån- söndag utan tisdagar tror jag, då jag inte har tillgång till datan.

Men ni måste besöka mer.

Jag har bara lite besökare.

Lite besökare = lite kul att blogga.

Inga besökare. Inte kul att blogga.

Många besökare = JÄTTEKUL aatt blogga ;)

Så besök mer....

Hejdå

Presentation

HUNDAR FOREVER!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad har jag för hårfärg?
 Rött
 Blondt
 Brunt
 Grått
 Svart
 Vitt
 Rosa
 Grön
 Blå

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg :D


Ovido - Quiz & Flashcards