finns nu på alvasfoto.blogspot.com

Alla inlägg under september 2010

Hejsan, nuu tittar jag på idol, som vanligt.

Idag är det Freja Alicia Linnéa Gave Jimmie Och Olle som tävlar!

Nu sjunger Freja och hon ÄGER!!! :p

Ikväll hejar jag på henne!

Nu ligger min älskling Pepsi gämte mej!!!! :D

Laila : Bra, men du kan framföra bättre!

Anders : Den sjungs inte som hennes personlighet!

Andreas : Det var fantastisk!


Imorgon är det fredag och kanske ska åka till en kompis och titta på ido, på kvällen :D

Och ha as kul... (troligt vis om alla kommer blir vi 8 st)

Då ska vi ha aaaass kul :D

Nu är det reklam :( <3

Ska kolla på bloggar sen.

Kommentera vad din blogg heter! ANNARS! :@ Haha!

Ska kolla bloggar nu.

Sees <3



Juop, mitt nya ord :P

Stridna säger man när man ä ledsen...

Just nu har jag ätit kladdiskakis, som var ONORMALT kladdig :P

Vi hade racketspel och det var kul :D

Nu ska jag nog kolla på tv :D


Herråe, blev ett kort inlägg xD :P

Juop, mitt nya ord :P

Stridna säger man när man ä ledsen...

Just nu har jag ätit kladdiskakis, som var ONORMALT kladdig :P

Vi hade racketspel och det var kul :D

Nu ska jag nog kolla på tv :D


Herråe, blev ett kort inlägg xD :P

Hejsan idag ska jag till skolan, igen!¨

Igår vad jag med Axie.

Vi hade sköjj, (iallafall jag) :P

Vi spelade Wii, Hoppade studsmatta och Målade i Top Model Boken, tror inte det var något mer?

Om en Halv timme så ska jag gå till bussen, om 40 min börjar lektionen :P

Idag har jag Elevensval, då har vi Tennis Igen :D

Som vanligt hittar Alva Inget att ha på sejj.

Det får bli Tajta jeans och en mellan tajt tröja :*

Nu vet jag inte vad som ska skrivas.

Juste, jag vet inte om jag skrev att jag har tappat tanden, men  gjorde det i söndags på bion xD

Vet inte om jag ska ha sprayat hår, plattat hår, kammat hår eller, allting????

Aja, får bli sprayat hår och hårspray.


Besök Kusinernas bloggar!!!!

haannasliv.bloggplatsen.se  (skriver om sin vardag och lite sånt)

ktm.bloggplatsen.se  (En som är cross intresserad och den är ganska ny.)


See you later


Igår tonade jag håret.

Det blev lite orange blondt aktigt (stavning)

Just nu kollar jag på www.rebeckalindbergs.blogg.se

Skojj, den är skiiit snygg :P

Nu har pappa något Jakt möte så det är tyjjp 7 st andra här så sen blir det mat, sen kladdkaka och lite sånt :D

Nu sitter alla och pratar strunt.

Nu ska dom ääääta :P det betyder att jag med ska det snart :D

Men ska dra nu.

GLÖM INTE ATT BESÖKA www.rebeckalindbergs.blogg.se





Hallå bloggen!

Nu har jag en riktigt lös tand...

Men aja, shit same.

Jag har kollat på JUNO, världens bästa film enligt mej ;P

Haha...

Vore sköjj om ni kommenterade...

Och jag vill fortfarande ha en häst.

Nu ska jag göra en ny header.

Blir aldrig nöjd med mina.

Men detta kommer bloggen handla om i %


Hästar 30 %

Mitt liv 50 %

Fotoredigering 20 %


Ciaoo

 

Hallå är :D 

Just nu sitter jag och ska strax kolla bloggar.

Iallafall, idag har det varit skola.

Som vanligt.

Det gick bra :D, vi hade tennis :D

Men iaf.

HÄSTAR ÄR BÄÄÄÄSTH :D

Men Iaf.

Jag får inget sagt :P

Aja, glad höstdagsgämning (stavning) till er:P


KrameliKram

Hejsan.

Igentligen hinner jag inte skriva ett inlägg, men klämmer in ett.

Nu är det skola om 40 min.

Ska gå ca 5 i 8 om 10 min tyjjp ;/

Känner mej stressad.

Men måste faktiskt gå nu.

Jag har Racket spel idag och jag är vid en tennis klubb utan omklädningsrum så jag ska köra tennis idag med tajta jeans :S

Men ajah.

Får se hur det går.

Bloggar när jag kommer hem. www.haannasliv.bloggplatsen.se betyder allt <3

Presentation

HUNDAR FOREVER!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad har jag för hårfärg?
 Rött
 Blondt
 Brunt
 Grått
 Svart
 Vitt
 Rosa
 Grön
 Blå

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg :D


Ovido - Quiz & Flashcards