finns nu på alvasfoto.blogspot.com

Alla inlägg den 24 november 2010

Hej

Nu har jag övat.

Och det snöar, fortfarande, har gjort sen igår .:D

Och när man vaknar ä det nog tyjp 20 cm ;D

Jag kollar på tv nu. SKa läsa lite med, hajdå

Bloggade nt i morse mer.

Hann nt.

Nu ser jag på TVV!!!!

Jag vet nt vad jag ska göra idag ;)

Får nog öva på sången tills imorgon.

Ska sjunga upp med 3 andra, ska sjunga solo med 1 annan ;)

med : http://www.catharinajansen.blogg.se ;)

LÄÄNGTAr :P

Men ska sjunga nu, hejhejj

Tjaa, nu har jag vaknat för 10 min sen, och ska sitta vid datan till 7, behöver nt gå upp så tidigt.

Idag är det 10 - 15 cm snö ute, snöade hela dan igår mee snöar som tusan nu med :P

Idag är det skola, som vanligt.

Och vet nt vad vi har idag ;oo

Aja ska gå in o see det sen ;P

I gårkväll var det 11- 12 cm snöööööööööö <3

Nu har det snöat mer så kanske 15 cm :D <33

Har inte lust att gå ut i kylan och dööööö ;P

Haha, igårkväll klockan 7 var det 4,8 minusgrader, så det har nog varit mer en så...

Men ska ta fram kläder nu, bhyeeee ;) HIIHIHI

Presentation

HUNDAR FOREVER!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad har jag för hårfärg?
 Rött
 Blondt
 Brunt
 Grått
 Svart
 Vitt
 Rosa
 Grön
 Blå

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg :D


Ovido - Quiz & Flashcards