finns nu på alvasfoto.blogspot.com

Alla inlägg under december 2010

Halloojj NU ÄRRE JULLOV <3

Nu bakar jag cupcakes :D

Och ska börja blogga massor nu när det är lov tills den 10 januari 2011 :D

MM...

Nu ska jag snart dekorera cupcaksen.

Jag har gjort en brun frosting.

sen ska jag lägga på liite masmelows (stavning) och kanske lite pepparkaks smulor :D

Men skriver när jag är färdig. då kommer ut ett kort oxÅ (: Hihihi ;D

:D

Hej, ny design och headr, hope u like it!

ny donäm, en förkortning,

ni behöver endast skriva alvi.bloggplatsen.se, men kan skriva alvizen ist.

Förlåt för den dåliga uppdateringen...

Jag har nt hunnit...

Men nu är jag här..

Nu snöar det ute, igår kom det 8 - 10 cm snö :D

så det är la 20, 30 cm ute nu :P

Snart är det julafton PRICK 1 vecka kvar :D

snart ska jag åka och bada, hejdå och kram :D<3

som några kanske visste så har jag jobbat med att få en header till blogg.se

men det går inte .( det man ska ha finns inte??

aja, men nu ska ja vara aktiv här igen...

jobbar nu med en cool bild.

ska fortsätta med det.

NU!!!

hej

jag har nu dushat och ska fixa iordning mejjj...

jag har tagit på mej kläder med, kanske kan börja med dagens outfit???

aja, ska fixa mej nu :D
kraamis

 

TREDJE ADVENT.

Imorgon är det Lucia, då är jag Lucia i skolan :D

Jag är Lucia skogens brud,

i skogens gröna krona.

Och där jag vandrar tindrar ljus,

och julens klockor tona.

hej

hej, och god kväll.

idag är det lördag, och nu lördag kväll.

innan kollade jag på narnia.

den är juh så bääst.

imorgon ska jag till stan och handla julklappar...

kul :D

se om jag hittar nåt till mejj mee :D

jag ska titta på facebook o lite sånt nu.

hejdå <3

Presentation

HUNDAR FOREVER!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad har jag för hårfärg?
 Rött
 Blondt
 Brunt
 Grått
 Svart
 Vitt
 Rosa
 Grön
 Blå

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg :D


Ovido - Quiz & Flashcards