finns nu på alvasfoto.blogspot.com

Alla inlägg den 18 september 2010

Nemen tjenare...

Nu sitter jag uppe hos mormor och väntar på kvällsmat.

Kände mejj tvungen att skriva ett inlägg...

Blir kanske inte så långt... Vet inte hur lång tid det tar tills maten ;P

Men för en halvtimme sen var jag mormor och morfar ute och gick med Zorro deras hund :D

Vi gick kanske 2 kilometer så det var inte så långt.

När jag kommer hem ska jag göra en header.

Jag ska juh bara stanna till klockan 9 så jag gör den kanske ikväll....

Nu kom jag på att jag inte skrev den länkade bloggen xd.

Skriver den sen ;P

ÅÅ, nu såg jag världens sötaste små garn nystan.

Laddar upp dom bilderna när jag kommer hem eller imorgon..

Det är mobilbilder så dom blev inte så bra ;P

Har bara 3.2 megapixlar ;/

Men på kameran har jag 12.1 och mamma har 14.7 ;P

Jag kom på något men glömde det lika fort :(

Jag kom på att 1-2 gånger i veckan ska jag ta på mej öronhängen sen ta kort och visa på bloggen, som dagens outfit...

Men nu ska jag kolla lite på bloggar :D Kram kram


Hallå bloggen :D

Igår hann jag inte med att ta kort och lägga ut...

Men jag lägger ut en bild på mitt öra på slutet av inlägget.

Igår fick man inte ha öronhänget i det andra hålet så det blir irriterat så det skulle bara se sjukt ut om jag visade er då.

Men nu har jag ett öronhänge i båda hålen :D


Igår när jag kom så fick man välja om jag skulle ha silver eller plast, jag tog plast så kan jag köpa ett dyrare öronhänge sen istället :D

Sen efter det så tvättade hon örat, sen målade hon en prick och kollade så det blev bra, sen tog hon fram den där "pistolen" och frågade om hon skulle säga 1 2 3 men jag sa att hon bara skulle göra det.

Sen satt det där och det sved till lite när hon gjorde det precis...

Men nu känner jag ingenting...

Nu kommer bilden:   

Nu ser ni lite iallafall. Tog inte på mej något stort öronhänge det gamla för alla mina sånna är typ inte silver... Och vill ha det nu så jag inte får infektion :D

Men idag ska jag inte göra så mycket, just nu lyssnar jag på Waka Waka med Shakira. Den är så bra ;P

 

Där ser ni den låten...

Ikväll ska pappa och oscar kolla på bio så då åker jag upp till mormor några timmar och ser vad jag gör där. Tar nog med mej Kameran så kan jag fota liite, men vet inte ännu.

Idag vet jag ingen blogg så som jag kan länka men det kommer nog någon...

Dom jag visade förra gången är mina kompisars bloggar...

På måndag är det juh skolfoto, juste ;p, vet fortfarande inte vad jag ska ha på mej, men vet vikken frisyr :D

Kom på den idag på morgonen så jag har på mej den nu :D

Men nu ska jag gå ut lite tror jag :D

Skriver ett inlägg sen :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

HUNDAR FOREVER!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad har jag för hårfärg?
 Rött
 Blondt
 Brunt
 Grått
 Svart
 Vitt
 Rosa
 Grön
 Blå

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg :D


Ovido - Quiz & Flashcards