finns nu på alvasfoto.blogspot.com

Alla inlägg den 8 september 2010

Hejsan, jag vet, jag har inte skrivit några inlägg.

Det har varit fullt upp.

Idag har jag varit i skolan, vi hade SO, eng, SO och Svenska : )

På SO pratar vi om valet, det är sådär, jag samarbetar med en som heter Moa : )

Idag gjorde vi 2 saker på datan, vi skrev ner partierna och skrev vad dom ville, om våran kommun, om röstningen men mer : )

Nu tänkte jag måla mina naglar, sen ta kort på dom så kanske ni får några ideér.

HOPPAS DET : )

Jag ska fixa en ny header som sagt : )

Men vet dock inte ännu hur den ska se ut, men jag tror jag vet, jag ska göra den idag tror jag så den kommer in imorgon i think : )

Jag ska fixa så jag länkar bloggar.

Om du vill att jag ska länka din blogg så kommenterar du bara : ))

Jag har kommit på att jag gör onormat många smilysar :3

Nu ska jag skriva mina favorit bloggar ni borde besöka : )


haannasliv.bloggplatsen.se

annazz.webblogg.se

beccajansson.blogg.se

shenie.blogg.se

metrobloggen.se/bondefru      (tror jag)


xOxOxOxO : )


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

HUNDAR FOREVER!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad har jag för hårfärg?
 Rött
 Blondt
 Brunt
 Grått
 Svart
 Vitt
 Rosa
 Grön
 Blå

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg :D


Ovido - Quiz & Flashcards