finns nu på alvasfoto.blogspot.com

Alla inlägg den 21 september 2010

Hallå dääär <33

Idag ska jag, mamma och Oscar till stan och köpa kläder och skor.

Kan juh passa på när det är studie dag ::DDD

Aja, nu kockar äggen och dom är färdiga om 1 min.

Pappa och Pappas chef kommer och äter frukost om 1 min ;P

Så det är perfect med äggen, då är dom varma :P Nu är äggen färdiga ;D

 

Så. Idag ska jag köpa massa kläder.

Har skrivit en låång lista vad jag behöver :D

 

Som ni ser på headern är den inte sååå snygg...

Försökte gå efter en sak på internet.

Gimp är inte det lättaste och göra en header på.

Ska pröva på photoshop med.

Får se om det blir bättre ;P

 

Nu så ska jag snart äääta.

Och sen göra iordning mejj.

 

Det finns inte dom verktygen jag behöver för en header.

Men ska göra en lite bättre på gimp nu...

 

KrameliKram från lilla mejjjh.

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

HUNDAR FOREVER!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad har jag för hårfärg?
 Rött
 Blondt
 Brunt
 Grått
 Svart
 Vitt
 Rosa
 Grön
 Blå

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg :D


Ovido - Quiz & Flashcards