finns nu på alvasfoto.blogspot.com

Alla inlägg den 16 september 2010

Långserumsvandringen!

Idag har det varit långserumsvandring, den är 1,2 Mil lång, känns mycket längre.

Så därför slutade vi tidigare, vi skulle slutat 14.15 men slutade typ kvart i ett :D

Idag har vi haft det då...

Imorgon är det ÄÄÄNTLIGEN fredag :D

Här är schemat för imorgon:


8:20 - 9:40 AP

9:40-10:00 RAST

10:00- 11:00 AP

11:00- 11.50 LUNCH + RAST

12:00 - 13:00 IDROTT


En kortis dag :D men klockan 13:00 åker vi buss hem från det stället idrotten är på...

Nu är jag fruktansvärt ridsugen och är trött i benen...

Jag vill verkligen ha en häst...

Önskar jag fick det, men det vill inte Mamma och Pappa...

Önskar jag iallafall fick en sköthäst här i närheten...

Aja, iallafall, inga sånna tråkiga tankar.

På Fredag ska jag ta hål  öronen igen ( 1 till)

Längtar. På Måndag är det skolfoto.

Ska nog köpa något snyggt till det.

Förlåt för jag inte bloggade igår...

Jag hann inte.

Förlåt Förlåt Förlåt.

JAG VILL HA EN HÄST MAMMA OCH PAPPA OM NI LÄSER DETTA!

Allt känns blää när jag inte rider...

Och Mysa och rykta är så kuul.

Aja, ni ska inte sluta läsa bloggen bara för jag pratar om hästar.

Men hästar kan man inte gå ifrån om man väl börjat...

Nån som vill köpa en häst eller att jag få va skötare eller kanske hyra hästen?

KOMMENTERA DÅ!

 

Aja, nu ska jag la göra något vättigt som att leta hästar. (även om jag inte kommer få någon!)

 

Men kram kram. Glöm inte att kommentera ;D

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

HUNDAR FOREVER!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad har jag för hårfärg?
 Rött
 Blondt
 Brunt
 Grått
 Svart
 Vitt
 Rosa
 Grön
 Blå

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg :D


Ovido - Quiz & Flashcards