finns nu på alvasfoto.blogspot.com

Alla inlägg den 19 september 2010

Hittar tyvärr inte sladden från mobilen till datan :(

Det var inte kul, skulle juh visa dom smååå garn nystanen.

Idag hoppas jag bara 1 sak, eller jo, 2.

Men det får ni reda på ikväll.

Men bara om jag får det :D

Jag har funderat på det där med att ta ett kort på örat med nya öronhänge 1-2 ggr i veckan men jag tycker nt det är en bra idé.


Just nu väntar jag på att www.haannasliv.bloggplatsen.se ska ringa!

GLÖM INTE ATT BESÖKA HENNE!


Får se om vi hittar på något sedan, kanske åker till stan på, tisdag, fredag, lördag eller söndag med www.haannasliv.bloggplatsen.se

Får se vad det blir :D


Har grejjat lite med håret och har gjort en ny header. Den kommer upp idag.

Första headern i gimp ;D

Jag är en amatör så den blev inte så bra...

Blev inte som jag ville men men.

BIlderna där på är från hundfoto.com och foto-vik.ru

Om man skulle använda bilderna skulle man skriva att dom va där ifrån.


Men www.haannasliv.bloggplatsen.se ring dåe! xD

Igår kom jag hem 9 ungefär ;P

Men var trött så satt bara uppe till 10 ;o

Men jag läste till typ halv 11 ;D


Nu fick jag ett meddelande på hotmailen av nån...

Aja, shit same.

Det var något som inte h*n skrivit utan msn tillverkarna har skapat och skrivit att det va från h*n...


Längtar till klockan 16.30 - 17.00 :D


Nu vet jag inte vad jag ska skriva...


Igår plockade vi kantareller och jag tog några snygga kort.

Dom kommer kanske upp imorgon eller på tisdag :D


Nu kommer en som jag tycker sjunger jätte bra:

Nu ska jag lyssna på youtube och lite så.

Juste sätta upp headern med :D

Hejdåe <3 SKriver nog sen

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

HUNDAR FOREVER!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad har jag för hårfärg?
 Rött
 Blondt
 Brunt
 Grått
 Svart
 Vitt
 Rosa
 Grön
 Blå

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg :D


Ovido - Quiz & Flashcards