finns nu på alvasfoto.blogspot.com

Alla inlägg den 3 september 2010

Hellu  :) <'3

Japp...

Idag har det varit skola, så nu är det äntligen fredag : )

Snart kommer jag få en bättre header. Nu gjorde jag en liiten enkel.

Idag ska jag och pappa gå till några vi känner och fika : )

Imorgon ska jag på något som heter PåÄngen.

Det är typ, saker man kan göra sen tävla på saker och såe ; ) Det är KUL.

Får se om jag och någon kompis går och gör något efter! ^^

Det skulle vara jätte kul om du kommenterade jätte mycket, och tipsa dina vänner.

Om du kommenterar och har blogg så skriv den så kan jag besöka den.

Skulle va kul och få lite till bloggar att följa : ))

Idag hade vi idrott.

Det var kul.

Idrott är ett av dom roligaste sakerna i skolan :)

Eftersom jag är här med en ny blogg så tänkte jag ha en frågesport.

Fråga vad du vilL.

Jag får nog tyvärr inte så många läsare så jag ska svara på alla så ärligt jag kan : )

 

Men nu ska jag gå ut lite.

Tjingeling : )) <'3  (frågan skriver du på kommentar :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

HUNDAR FOREVER!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad har jag för hårfärg?
 Rött
 Blondt
 Brunt
 Grått
 Svart
 Vitt
 Rosa
 Grön
 Blå

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översätt min blogg :D


Ovido - Quiz & Flashcards